مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 15:452023-01-25اقتصادي

️پیشرفت 99 درصدی ترمینال  جدید فرودگاه ایلام


مدیر فرودگاه ایلام با بیان اینکه ترمینال جدید ایلام با 99 درصد پیشرفت فیزیکی با اعتبار 500 میلیارد ریال در متراژ 6000 متر در استانه بهره برداری است، - ایسنا/ایلام مدیر فرودگاه ایلام با بیان اینکه ترمینال جدید ایلام با 99 درصد پیشرفت فیزیکی با اعتبار 500 میلیارد ریال در متراژ 6000 متر در استانه بهره برداری است، گفت : محوطه سازی فرودگاه ایلام با تامین اعتبار 600 میلیارد ریال در حال اجرا است.

محمد جواد یگانه امروز چهارشنبه 5 بهمن در نشست خبری با اصحاب رسانه ایلام، اظهار کرد: فرودگاه بستر مناسبی جهت انجام پروازهای شرکت های هواپیمایی است و در این راستا اجرای پروژه های جدید زیر ساختی در این مکان در حال انجام است و هم اکنون 25 شرکت هواپیمایی در کشور فعال است که از این تعداد 3 شرکت آسمان، ایران ایر و ماهان با استان ایلام همکاری می کند.

وی با بیان اینکه خدمات رسانی به مسافران، فرودگاه ایلام با ارگانهای نظامی و انتظامی، شرکت های هواپیمایی، حفاظت فیزیکی و مرکز سوختگیری همکاری دارد، گفت: شرکت های خدمات فرودگاهی که در فرودگاه به مسافران خدمات ارائه خواهند داد مستقل و باید مجوز از سازمان هواپیمایی کشور کسب کنند.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام تصریح کرد: میانگین ماهانه پرداخت هزینه اب و برق وگاز فرودگاه ایلام حدود 21 میلیون تومان است و هزینه های بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

️پیشرفت 99 درصدی ترمینال  جدید فرودگاه ایلام

️پیشرفت 99 درصدی ترمینال  جدید فرودگاه ایلام